20. veebr 2006

i guess i'll fly some other time

haa, ma olen nüüd ühe ülivägavinge masina uhkust pritsiv omanik ju! alles hiljaaegu ei teadnud ma üldse, et säänsed peened riistad ka olemas on. õnneks on ilmas empsid [kelle pühaks kohuseks on oma käbidele kätte näidata, kuidas elama peab]. mu oma andis mulle ükspäev enda oma piiluda ja proovidagi. sest sai niipalju kadedust hinge, et ega ma enne ei jätt, kui endal ka üks kodus käepärast võtta.

eesti keeli ma selle asjanduse nime sulle ütelda ei tea, aga inglise keeli on ta clothes shaver. kõik villased vidinad teeb toppidest klaariks! leebe surina saatel. ma nüüd siis nühin enda kõikselemmikumat [padutopilist!] kampsikut hellalt ja hoolikalt. näis, mitu nädalat mul sellega läheb. kui sellega on ühel pool, siis kaovad topid järjepanu kogu mu elamisest. tuld toppidele! [ma paneks siia mõned ergutavad lahinguhüüded, aga ma ei tea ühtegi.] nojah, mulle ei meeldi topid kohe mitte üks teps. loodetavasti suudan ma hoiduda teiste omade kallale minemast.

naiskad kõik teavad tõsiasja, et väike shopping on teinekord täitsa tõhus maseka malakas...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

niiii lahe :)

iir ütles ...

jaaa, mu meelest kaaa :)