17. veebr 2006

kas sa tahad olla kirss, kes minu kirsi küljes on?

eila me kõpsisime õeraasiga rokikohvikusse jälle. nad lubasid eesti roki noort kardiväge näidata. ursulat ja slide-fifty't. aga kui kaardivägi, siis kaardivägi :D mõlemal kergemuusika-kollektiivil oli uuemat sorti muusikavideo [ursula - tiffer ja slide-fifty - lets take a walk] ka ette näidata. andunud gruupi [mida ma kahtlemata olen] jaoks olid need küll old news, aga laivi ajal näidati veel lisaks musta materjali, mis osutus igati arvestatavaks meelelahutuseks.

pidu oli suisa pöörane, liialdamata. meid löödi pahviks veel enne sisenemist. ukse taga oli täiesti reaalne järjekord! [nüüd tuleb kohe meelde see legendaarne metsatöllu dvd salvestuskontserdi järts. metsatöllu ma tookord ei näinudki, loobusin juba eos. see saba oli ikka kaugele tartu mnt'le välja.] rahvast oli murdu ja garderoobis numbrid otsas ja puha. nagu päris. meie nunnud on vahepeal märkamatult kuulsaks saanud :) täitsa uhke tunne on :)

masso [ursula]muheda üllatusega tuli seekord lagedale slide-fifty. tommi etteaste [väike hevi touch] ei jätnud meid mitte külmaks, oh ei. see oli nagu the sweetest ever! üllatused on head, eriti veel head. ja seda see ju oli.

nalja sai ka: kaks lapseohtu poissi tulid mulle külge lööma. et ma võiks ikka nende lauda minna ja nii. ma esiti arvasin, et teevad nalja, aga ei teinud vist. [pagan, nüüd tuleb meelde, et seda on ennegi juhtunud. selgi korral mõtlesid need lapsed oma lähenemiskatseid tõsiselt. aga nad olid kivis. vbl need seekordsed olid ka, ma ei ole just spets tuvastaja...] ma siis keeldusin võimalikult leebelt [kesse ikka tahaks väikseid armsaid poisse solvata?], vihjates meie suurele vanusevahele. see jooksutas poistel kuulid kolksuga kokku. küsisid veel üle, et "ei tule siis nagu vää?" mailis arvas, et seda ei saa võtta teisiti, kui hästi. no hea küll siis.

aga kõigeamsam oli ikkagist tänane hommik! kuidas mu sahmerdis õeraas ennast nii kell viis[!!!] üles vedis ja bussile jooksis, et rongile jõuda. buss sõitnud lihtsalt mööda. tuli siis õeke nördinult koju tagasi, et jälle rongist maas. mina vaatan, kell alles kuus, kussa tormad. rong pidi minema kell seitse. eks ta siis hängis mul seal tunni. naera puruks.

0 kommentaari: