13. dets 2005

i've got you under my skin
i've got you deep in the heart of me

muidugi oleks võinud selle jutu liisu sünnipäeva aegu ära rääkida, aga ega ma ju ei taibanud :( pea terve aasta oodata ka ei kannata. seega. siit ta tuleb. ärge kassilembese vanatüdruku pihta pikka viha pidage :)

meie teineteise leidmise päev oli üks kõige helgematest. [minu jaoks vähemasti, tema sel teemal väga sõna võtma ei tiku.] teda nähes teadsin ma hoobilt, et tema see ongi. minu jaoks.

kergendust tõi see teadmine ju ka, sest ma olin selleks ajaks mingi miljon pesakonda üle vaadanud ja iga kord kahtlema jäänud. aga tema tundsin ma hetkega ära.

ja panimegi leivad ühte kappi :) nüüd on liisu mul juba kolmene.

november 2002jaanuar 2003jaanuar 2005välised muutused ei ole viimasel ajal enam nii drastilised, küll aga on ta hakanud hooga loomu poolest muutuma. rahulikumaks. leplikumaks. hellikumaks.

nii on lood liisuga. mhmh, ma teen talle sinu poolt ühe pai :)

0 kommentaari: