16. dets 2005

you have nothing but me
to kiss and much much more

naljakas kooslus oli täna rock cafe's: sex machine ja slide-fifty :)

sex machine oli... vaatamist väärt :D härrased olid oma kostüümidega tublisti vaeva näinud. nahk ja lateks, ketid, tätoveeringud, meik ja much much more. nende muusika [selline robustne ja toores industriaalmetal] ei ole küll päris minu lusikas, aga... tõepoolest, silmailu rohkem kui rubla eest. teinekordki vaataks, punnu ei paneks.

ja siis slide-fifty live oli üliarmas. rahvast oli ju vähe, aga suur osa põhihõumidest siiski kohal ja moshpit sai meil päris keevaline. jaa. ma hüppasin ennast lolliks jälle. nüüd olen läbi nagu läti raha. üleni heade emotsioonidega täidetud paber. armastuskiri. nii paeluv mõte. kui ma ei oleks mina, siis armastuskiri võiks olla küll :)

2 kommentaari:

vampodrama ütles ...

Sex Machine'i laulja oli kunagi Kati Vinteri klassivend ja mina tunnen teda kui oma õemehe kunagise bändi solisti, nänänänää ;) (ei mai saand ütlemata jätta :D)

iir ütles ...

mine või kadedaks :)