22. dets 2005

snowman kit is just what we need

appi mis nunnusid jõulukinke mõned ettevõtted ikka taipavad teha oma kallitele klientidele! üks tõi meile ilusti pakitud suure [and i mean suure] sirge porgandi koos kamalutäie söetükkidega [nii parasjagu silmade, suu ja nööpide tarvis] selle seksika lumemehe meisterdamiseks. ma olen sillas. täiesti siiralt :)

mulle muidugi meeldib kõik see kraam. üks armsamaid asju ever oli käsitsi valmistet mustika toormoos, aga see oli jubeammu. seekordsed maitsestatud kohvid ja teed ja pohlad [jõhvikad? ma ei suuda neil vahet teha] tuhksuhkrus ja shokolaad ja kõik need veinid ja muud joogid on ka väga kenad :) nännihaige nagu ma olen.

nii. nüüd tuleks veel kübar kuskilt hankida, sest kübaraga jõuluvanad on eriti shikid. no ja siis lund ka.


**************************


südantsoojendav kingitus pruutidelt:
brides in bloom - the ride [unplugged]

0 kommentaari: