19. juuni 2008

plogipall

einoh, kena lugu küll, mind on siin vahepeal enneolematu agarusega pommitatud... aga eks ma olingi ülearu rohtu kasvanud juba, nii et ma väga tänan, mu armsad tikker ja kurari, teie tähelepanu on ütlemata liigutav :)

1. mida sa tegid kümne aasta eest?
olin noor ja ilus. lõpetasin gümnaasiumi. toonase ämmamamma õmmeldud smaragdrohelises kleidis. [mismõttes on see siis kõige tähtsam või? kleidist räägime ju, kleidist!] esimest [ja viimast] korda elus said mu pikad juuksed suurejooneliselt üles seatud. sellise soengu väärtuses ma küll kahtlen siiani, aga eks vist oleks võinud hullem ka olla, põhimõtteliselt. küllap ma olin vabanemise üle tilkadeni õnnelik, ehkki teadsin ju küll, et ega ülikoolist pääsu ole...

2. viis asja "vaja teha" nimekirjast?
liha marineerida [tähendab. korraldada nii, et abikaasa seda teeks. täna]. cv. cv hispaania keeles? hispaania keel! osutada tähelepanu ühele pikemale kirjatükile.

3. lemmiksnäkid?
šokolaad! jäätis! maasikad, vaarikad, mustikad. viinamarjad juustuga. melon singiga. grillitud banaan juustu ja peekoniga. pistaatsiapähklid, [eelnevalt kooritud] päevalilleseemned, kõrvitsaseemned, aeg-ajalt käivad paukmaisi-hood.

4. mida sa teeksid, kui oleksid miljonär?
küllap ma ostaks ühe mõnusa pisikese villa kuskile siiasamasse. basseini ja varjulise aiaga pisikese villa. hubase ja turvalise. eks võiks mingi tibatillu äri ka siis hankida, aga ma ei kannatagi nüüd keskenduda, et mis äri see siis olema peaks... midagi meelepärast, mõistagi. väike fotostuudio ehk? noh, ja siis ma teeksin ainult neid asju, mida ma teha tahan! suurema planeerimiseta, spontaanselt. muu hulgas ilmselt eksleks pikemalt indias, uus-meremaal, jaapanis, peruus, igal pool!

5. kohad, kus oled elanud?
seda juba küsiti ühes teises meemis, millega ma küll vähe ülejala ühele poole sain... aga seal on kõik minu elukohavahetused ülima täpsusega ritta seatud, kui kedagi peale minu enda veel huvitama peaks :D ega mul kahju ei ole veel kord loetleda: alu, [kapa]kohila, pae[kaare pommiauk], kodu tänav, päikeserannik...


pall tahab siinkohal edasi põrgatamist saada... kitty, maili, inxu? võimis, tehke kõik, kellel vähegi viitsimist on!

0 kommentaari: