28. dets 2008

kakstuhatkaheksa

uskumatu lugu, aga aasta viimased päevad ongi jälle käes. et mul juba kord selline tava välja kujunenud on, teen põgusa tagasivaate peagi lõppevale aastale oma isiklikust [väga isiklikust!] vaatevinklist seegi kord.

2008 oli eelkõige uue alguse aasta, aga ka pika puhkuse ja hispaania ning lõpuks londoni aasta.

  • kolisime selgi aastal kaks korda, aga suurejoonelisemalt kui kunagi varem - mõlemal korral vahetasime lisaks kodule ka kodumaad, varem olin ma vaid eestis elanud.

  • mõnes mõttes olime üsna paiksed [euroopa piirest välja ei saanud], ent ei saa öelda, et trippe vähe oleks olnud. alustasime veebruaris eestist hispaaniasse [alu > berliin > amsterdam > pariis > andorra > barcelona > valencia > nerja] kolimisega, käisime 3 x sevillas, 3 x cabo de gatal, 6 x gibraltaril, põikasime portugali ning lõpuks kolisime kõige täiega hoopis hispaaniast londonisse [nerja > madrid > london].

  • enam kui 7 kuud aastast 2008 veetsime me hispaania päikeserannikul andaluusia hurmavas väikelinnas nimega nerja, kus saime pea piiramatult palavat päikest, soolast merd ning igapäevaseid hurmavaid päikeseloojanguid, aga ka hispaania pööraseid traditsioone [semana santa, feria, corrida...], kööki [tapas, paella, tortilla, sardiinid...] ja veine [mmmm...] nautida.

  • viimased kolm kuud aastast 2008 oleme nüüd siis londonis kumaaritanud, linnaga tutvunud ja ennast siin mõnusasti sisse seadnud.

  • töötasin aastast 2008 vaid esimese kuu. see, kas pikast puhkusest kujuneb terve aasta pikkune või veelgi pikem puhkus, ei ole täna veel päris selge, aga lootust on ;)

  • see oli ka ladytroni ja roisin murphy aasta. kontserdielamusi oli oluliselt vähem kui varasematel aastatel, aga mul on selline karvane tunne, et uuel aastal loksun jälle oma tavapärasesse rütmi tagasi - elan nüüd ju londonis!
kõigiti kena aasta oli too 2008, ma ütleks. 2009 tuleb kahtlemata hoopis teistsugune - ma kohe huviga ootan, mida elul mulle veel pakkuda on :)

2007
2006

0 kommentaari: