17. veebr 2008

don't worry your life away

berliinist amsterdami poole kulgedes kuulasime alustuseks katie melua viimast kauamängivat pictures. sellel esitatud mõtted ühtivad nii paljus mu enese väärtushinnangutega.

don't worry your life away, start living for today.

ma olen õnnelik ja rahul, et me oma ulja plaani siiski ellu viime, et me vedelaks ei löönud. sest tõepoolest - millal siis veel kui mitte täna?

ma ei tea, kas meil läheb hästi või veel võrratult paremini. mitte keegi ei tea. milleks siis sellepärast muretseda? muretsemise asemel võiks püüda elada täiel rinnal - nii hästi kui see parasjagu võimalik on.

see meie elu siin on laiemas plaanis niiehknii suurema mõtteta. ei mina usu, et see tingimata üks lõputu hädaorg olema peab, algusest otsani. minu elu ei oleks seda küll ealeski olnud, ei eestis ega kuskil mujal, aga pisut enam päikest vast ka liiga ei tee?

katie melua - if the lights go out

0 kommentaari: