29. veebr 2008

ma ei ole turist, ma elan siin

täna, 29. veebruaril, kolisime oma hubasesse valgesse korterisse sisse. see asub nerja peamise ranna - burriana ranna vahetus läheduses elamukvartalis litoral [ranniku].

korter on ühe magamistoaga, aga üsna avar [täpset ruutmeetrite arvu ei tea keegi, üürikorterite puhul siin ruutmeetritest ei räägita].

trepikoda:
kööktuba:
rõdu:
vaated rõdult:
siitsamast maja kõrvalt trepist alla lipata ja ongi rand. sellel trepil on küll üle 100 astme - naabrinaine korrus altpoolt [inglane, kel nimeks paula] juba ähvardas meid, et mõned kuud siin ja oleme trimmis mis jõle.

trepp randa:
playa burriana:
oleme ütlemata rahul :)

4 kommentaari:

Maili ütles ...

appikene, nii ilus kodu! nüüd jõuan ma veel vähem ära oodata, millal külla tulen!! :D

Riin Drongo ütles ...

Sa ei kujuta ette, kui kade ma olen! :D Kaks aastat tagasi elasin ka Nerjas, ja see oli mu elu parim aeg. Uu, ja kui sa veel milegi pärast seda teadma ei peaks, siis Burriana rannast veidi edasi, kivide taga, on playa chicka, ja nende kivide pealt annab väga hästi vettehüppeid sooritada :) muidugi, sinna peale saamine on omaette kunst ja nõuab veidi mägironimist, aga meeletult lahe tunne on ikkagi :)

iir ütles ...

ooo, kas see jääb burrianast maro poole, jah? sinna ei ole ma tõesti veel komistanud... aga tänud vihje eest! vaatan kohe üle, kui nerjasse naasen [oleme hetkel portugali avastamas]. päikest!

Riin Drongo ütles ...

Kõige lihtsam on sinna väikesele rannale saada niiviisi, et kõnnid burriaana lõppu, siis lähed vette ja ujud ümber kajunuki :) Seal kalju peal hüpatakse ka, nii et vaata, et keegi selga ei maandu :P Ja rannale jõudes ära ehmata, kui paljaid hipisi näed, nemad kogunevad seal :) Ja 13-aastased poisid, kellele meeldib mööda kaljusi turnida ja vettehüppeid sooritada :) Teine võimalus on üle mäe ronida, aga see on palju ebamugavam ja aegavõtvam.